Home ICT oplossingen › Infrastructuur en beheer
Service Level Agreement

Een Service Level Agreement is een contract tussen u en ons over het te leveren niveau en type service.  Kenmerkend van een SLA is dat wij hiermee een resultaatverplichting aangaan ten aanzien van de beschikbaarheid van door ons ter beschikking gestelde ICT componenten en diensten. U betaalt dan een maandabonnement per ICT component. Zo worden de kosten van de automatisering beheersbaar en controleerbaar gehouden.

Periodiek beheer

Door periodiek beheer, zowel op locatie als op afstand, voorkomen wij problemen en zorgen wij voor de continuiteit van uw ICT infrastructuur. Via onze telefonische servicedesk staan onze medewerkers u te woord, ondersteunen u zowel op afstand (remote) als op locatie en lossen problemen op, mochten deze onverhoopt zich toch voordoen. Feitelijk nemen wij al uw ICT zorgen uit handen, wel zo prettig als u zich vooral wilt richten op uw eigen werk! U mag van ons verwachten dat wij verantwoordelijkheid dragen over de afgesproken doelen en het afgesproken budget. Wij hanteren daarom een transparante manier van rapporteren en declareren. Daarmee is niet alleen uw ICT omgeving zelf, maar zijn ook de kosten daarvan geheel onder controle.

Incidenteel beheer

Indien uw organisatie zeer zelf redzaam is en/of er een (deeltijd) ICT verantwoordelijke bij u actief is voor eerste lijns ondersteuning, dan bieden wij ook ondersteunend beheer aan, waarmee u kunt vertrouwen op ondersteuning op afroep. Indien er zich een probleem voordoet of onderhoud nodig is, dan staan wij voor u klaar en kunt u tegen aantrekkelijke tarieven gebruik maken van onze diensten.

VOIP / Netwerken / Cloud Computing

U kunt tevens bij ons terecht voor VOIP, netwerken en Cloud Computing. Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op.

Servers, computers, printers en andere apparatuur, vormen samen het fundament van uw informatiesysteem en daarmee de basis onder uw onderneming. Wanneer deze fysieke infrastructuur goed is ontworpen en deskundig is geïnstalleerd en beheerd dan plukt uw onderneming daar jarenlang de vruchten van. Elke dag betrouwbaar werken met uw informatiesysteem en lage kosten voor het beheer van uw netwerk.

 De toepassingen die u gebruikt, vormen een belangrijk uitgangspunt voor het ontwerp van uw informatiesysteem. Natuurlijk wilt u ook dat het systeem meegroeit met uw onderneming, zodat u uw investeringen ook kunt terugverdienen.

Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer 0344636984. Wij staan u graag te woord.

telefoon 0344 636984  |  telefax 0344 636997  info@xellux.nl  |  www.xellux.nl  | 

|  Kerkstraat 9  |  NL-4001MA  |  TIEL  |  postbus 537  |  NL-4000AM  TIEL  |

KvK 11041823  |  BTW NL807007936B01  |  IBAN NL61SNSB0852356005  |